martes, 19 de octubre de 2010

Dia 1. Buenos Aires. Pequeña reintroducción al caos


Llego al aeropuerto a las 5 de la mañana hora local. 113 pesos de taxi. Avanzo por una autovía recubierta de una niebla de cuento de hadas. Finalmente llego al departamento de Flor donde las encuentro a ella y a Dalo amaneciendo. Hace un día radiante. Desayunamos las tres juntas el té que les traje de la amistad, que resultó ser un poco insulso. Ellas se van al laburo y yo me topo con mi primer problema llamado: rooming. Salgo de paseo con Lucas hasta Recoleta y de ahí tomamos un colectivo hasta San Telmo donde almorzamos pizza acompañada de Estrella Galicia en el Sr. Telmo.
Hay huelga de basureros y se mezcla el olor de dos días de basura acumulada con un soplo de primavera. Hace mucho calor y para mañana están previstos 29ºC. Merendamos en Corrientes con Callao en compañía de la mamá de Flor (mi mamá porteña postiza) y una amiga. De salida nos sumamos a la marcha del partido obrero: No al veto, sí al 82% movil, rumbo a la Plaza de mayo " oleoleoleolá mirá Cristina veta la subida de pensiones a los mayores de edad" Finalmente en casa agotada y con un jetlag importante. Ducha y milanesas de pollo para cenar.
Conclusión del día: Al final te acabás acostumbrando al caos.

4 comentarios:

  1. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  2. Buenos Aires tia… ja em diràs com és. Tinc un amic alemany akí k hi anirà al desembre diria o al novembre. Potser te l'envio a fer una visita xk m'imagino que un alemany a Buenos Aires fliparà bastant m lo lladres i lo viu que has de ser per allà. Bon pavo.
    Bueno ja em donaràs la teva direcció a veure si se'ns gira el cap i ens enviem alguna postal o algo…
    Ah! a Berlin vaig coneixer un noi ke es deia yanux (t'ho escric "com son" xk no sé com sescriu) k a+a+ sabia parlar castellà xk la seva novia és malagueña… boníssim un alemany m accent andalúh!!!
    Mil petons Inêeeees!!!! Joan Gual
    P.D.: T'escric amb el nom del blog que tenim el Carles, l'Àlex i jo, ara no hi ha casi res xo ves-hi fent un cop d'ull de tant en tant xk penjarem cosetes…

    ResponderEliminar
  3. Quan surts per fer el viatge cap a Itaca,
    has de pregar que el camí sigui llarg,
    ple d'aventures, ple de coneixences.
    Has de pregar que el camí sigui llarg,
    que siguin moltes les matinades
    que entraràs en un port que els teus ulls ignoraven,
    i vagis a ciutats per aprendre dels que saben.
    Tingues sempre al cor la idea d'Itaca...................................

    Un petó

    ResponderEliminar
  4. É bom estar aqui no frio e viajar contigo ao mesmo tempo. vá, continua.

    ResponderEliminar